Vrácení zboží
Jednoduché vrácení/reklamace zboží
Pokud Vám objednané zboží nevyhovuje, přišlo Vám něco jiného a nebo Vám zboží přišlo poškozené, postupujte prosíme následovně:
- Nejprve zkontrolujte, zda jste dodrželi 14 denní lhůtu pro vrácení produktů, která začíná běžet v den obdržení balíku a počítá se 14 kalendářních, nikoliv pracovních dní.
- Během této lhůty nám musíte odeslat vaše odstoupení od kupní smlouvy elektronicky na náš e-mail: yvfitnesscz@gmail.com
- Poté zboží uveďte do původního stavu a zabalte do originálního balení v jakém Vám bylo zasláno.
- Vložte do balíčku vyplněný formulář pro vrácení/reklamaci zboží (STÁHNETE ZDE) společně s vytištěnou fakturou.
- Zboží nám nikdy nezasílejte na dobírku! Zásilka by se Vám vrátila zpět a museli byste ji poslat znovu bez dobírky. Tím se vše časově i finančně protáhne.
V souladu se směrnicí 2011/83/EU hradí náklady na přepravu spojené s vrácením nebo výměnou zboží v rámci 14 denní lhůty zákazník.
Peníze Vám budou vráceny v zákonné lhůtě na Vámi uvedený bankovní účet ve vratkovém formuláři.
Pečlivě zabalenou zásilku prosím odešlete na následující adresu:
Yveta Ježková
Rooseveltova 13
301 00 Plzeň
Česká republika
Výměna zboží
Pokud si přejete vyměnit zboží, tak nám napište e-mail na adresu: yvfitnesscz@gmail.com
- Předmět e-mailu: Výměna (objednávka č.: XXXXXX)
- Do obsahu e-mailu nám, prosíme, uveďte produkt, který Vám nevyhovuje nebo si ho jednoduše přejete vyměnit a uveďte také produkt o který máte zájem.
- Jakmile Vaši žádost vyřídíme, budeme Vás kontaktovat.
Reklamace zboží
V případě reklamace postupujte následovně:
- Vyplňte formulář pro vrácení/reklamaci zboží (STÁHNETE ZDE) , který přibalíte do balíčku s produkty, které reklamujete.
- Zašlete nám e-mail na adresu yvfitnesscz@gmail.com se stručným popisem vady a přiložte do přílohy fotografii vady produktu.
Reklamované zboží odešlete na následující adresu:
Yveta Ježková
Rooseveltova 13
301 00 Plzeň
Česká republika
Reklamační proces může trvat nejdéle 30 dní dle reklamačního řádu.
V případě uznání reklamace Vám budou ze zákona náklady spojené se zasláním reklamovaného produktu uhrazeny.
Obecná poučení k uplatnění reklamace
Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.
Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.
Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.
Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.